Το βιβλίο της Βάνας Μπάρμπα θα "κάψει" κόσμο


Την αυτοβιογραφία της ετοιμάζεται να δημοσιεύσει η Βάνα Μπάρμπα και απ' ό,τι φαίνεται θα προξενήσει σάλο στον κόσμο της σόουμπιζ

Το βιβλίο, το οποίο η ηθοποιός έχει ξεκινήσει, θα περιλαμβάνει την πορεία της ζωής της από την ηλικία των δεκαεφτά ετών, όταν έφυγε από τη γενέτειρά της, τα Γιάννινα, μέχρι τη γέννηση της κόρης της το 2002. 



Στις σελίδες του θα περιγράφονται μεγάλοι έρωτες, ίντριγκες, καταστροφές, προσδοκίες, δόξα, αλλά και επαγγελματικές συνεργασίες με ουκ ολίγους επώνυμους.

"Θα λέγεται "Αθήνα- Γιάννενα, με δυο παπούτσια πάνινα" και θα είναι η διαδρομή ενός παιδιού που προσπαθεί να βρει την τύχη του. Θα τελειώνει με τη γέννηση της κόρης μου, γιατί εκεί άλλαξα εγώ. 

Η μητρότητα ήταν ό,τι πιο αληθινό έκανα στη ζωή μου" εξηγεί η Βάνα Μπάρμπα στα Παραπολιτικά.

Συμπληρώνει μάλιστα, ότι δε θα είναι μία αυτοβιογραφία που θα περάσει απαρατήρητη, μιας και θα αναφερθεί σε πολλούς και θα "ενοχλήσει" περισσότερους, καθώς λέει χαρακτηριστικά: 

 "Εδώ και δώδεκα χρόνια έχω αφοσιωθεί στο παιδί μου. Τώρα σιγά - σιγά προσπαθώ να κάνω comeback. Το βιβλίο θα έχει όλα όσα μου συνέβησαν εκείνα τα χρόνια της ζωής μου. Θα είναι τόσο αληθινό που θα είναι πολύ σκληρό. Θα στεναχωρήσω αρκετούς , αλλά δεν μ' ενδιαφέρει. Θα γράψω και ονόματα, αλλά θα τα βάλω με τα αρχικά τους κεφαλαία γράμματα ή με ψευδώνυμο, όχι γιατί μου αρέσει να κρύβομαι, αλλά επειδή δεν έχω λόγο να θίξω ανθρώπους. Όσοι ενοχληθούν πρόβλημά τους. Δεν με ενδιαφέρει να είμαι αρεστή. Με ενδιαφέρει να είμαι αληθινή. Θέλω να καταγράψω όλα αυτά που πέρασα στη ζωή μου πριν γεράσω και πάθω αλτσχάιμερ".

 news.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης