Ευχαριστήριο μήνυμα του Γιάννη Πλούμπη


Σας ευχαριστώ όλους μέσα απ’ την καρδιά μου. Φίλους, γνωστούς, χωριανούς και γενικά όλους τους Τζουμερκιώτες και τις Τζουμερκιώτισσες που με τιμήσατε και με εμπιστευτήκατε με την ψήφο σας στις εκλογές του Μαΐου 2014 και με αναδείξατε Δημοτικό Σύμβουλο στο ψηφοδέλτιο του « Πατριωτικού Υπερκομματικού Συναγερμού» με επικεφαλής τον Μαρίνο Γαρνέλη στο Δήμο Κεντρικών Τζουμέρκων.


 Ακόμη θέλω να ευχαριστήσω και όλους εκείνους που για οποιοδήποτε λόγο δεν με τίμησαν με την ψήφο τους. Η δέσμευσή μου ότι θα είμαι δίπλα σας αρωγός και συνεργάτης δεν παύει να ισχύει. 

Σας διαβεβαιώνω ότι θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου με εντιμότητα, ειλικρίνεια και συνέπεια για την ανάπτυξη και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του τόπου μας. Η δική σας στήριξη και συνεργασία με προτάσεις, ιδέες και θέσεις για το καλό του τόπου μας θα μου είναι απαραίτητη. 

Σας ευχαριστώ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

Στυγνός εκληματίας ο χθεσινός ληστής στην Άρτα, σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Γιώργο Ντοκομέ