Η γνωστή τηλεπαρουσιάστρια Μαρία Νικόλτσιου διαφημίζει τα Τζουμέρκα!


Απάντησε σε ερωτήσεις του «touristorama.com» για τους αγαπημένους της προορισμούς...

 ... Ήταν «θαλασσινή» όμως τα χρόνια πέρασαν και εκτός από την μεγάλη της αγάπη, την θάλασσα, ανακάλυψε και τις ομορφιές του βουνού. Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια του Alpha Μαρία Νικόλτσιου, αν και έχει ταξιδέψει σε πολλά μέρη, επιμένει να κάνει τις βουτιές της στη Βόρεια Εύβοια και να μαγεύεται από την ομορφιά που έχουν τα Τζουμέρκα. 


Αυτό το καλοκαίρι είχε και… συνταξιδιώτες, όπως αφηγείται, και ήταν ίσως από τις λίγες φορές που αντί να ρωτά, λόγω επαγγέλματος, δεχόταν «βροχή» ερωτήσεων από τον Λευτέρη και την Αθηνά. 

Που της αρέσει όμως πιο πολύ να κάνει τις διακοπές της; -Αγαπημένος προορισμός; ''Δεν μπορώ να δώσω μια μόνο μια απάντηση. Έχω έναν πατέρα που με έμαθε να αγαπώ τη θάλασσα. Τα καλοκαίρια, από παιδί με έπαιρνε με την βάρκα του, μετά πήρε ένα φουσκωτό σκάφος, και γυρνάγαμε όλα τα νησιά της Ελλάδας, ακόμη και τις βραχονησίδες, ψαρεύοντας. 

 Πάντα όμως περνάγαμε λίγες μέρες σε ένα πανέμορφο ψαροχώρι στην Βόρεια Εύβοια, τα Βασιλικά.Υπέροχη παραλία, πολύ πράσινο, πεύκα που ακουμπάνε το κύμα και καθαρά νερά. Εκεί βρέθηκα και φέτος. Ένα καλοκαίρι πολύ ιδιαίτερο για μένα καθώς ήταν η πρώτη φορά που τα παιδιά μπήκαν στην βάρκα και κάναμε μαζί νυχτερινό ψάρεμα. 

Είναι υπέροχο το συναίσθημα να βλέπεις τα παιδιά σου να μεγαλώνουν και να ταξιδεύεις μαζί τους στα μέρη που εσύ αγάπησες ως παιδί. Θέλω ο Λεύτερης και η Αθηνά μου να γνωρίσουν τα μέρη που ταξίδεψα και εγώ όταν ήμουν στην ηλικία τους. Άλλωστε η Ελλάδα έχει τόσες όμορφες γωνιές, φτάνει να έχεις τη διάθεση (φυσικά και το χρόνο) να την εξερευνήσεις. 

Το βουνό το καλοκαίρι δεν με γοήτευε, ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχω αγαπήσει τα Τζουμέρκα. Στις πλαγιές τους συναντάς ένα πανέμορφο παραδοσιακό χωριό το Βουργαρέλι. Τόπος καταγωγής του συζύγου μου, διαθέτει πετρόχτιστα σπίτια, τρεχούμενα νερά και μια πλακόστρωτη πλατεία όπου οι μεγάλοι απολαμβάνουν το τσιπουράκι τους και τα παιδιά βρίσκουν την χαρά τους!!!! 

Στην κορυφή του χωριού βρίσκεται το μαγευτικό μοναστήρι του Αϊ Γιώργη όπου έχεις την αίσθηση ότι ο χρόνος έχει σταματήσει. 

Εκεί δεν ακούγεται τίποτα παρά το τρεχούμενο νερό που αναβλύζει μέσα από την πηγή, δίπλα στη μονή. Ένα μέρος που αξίζει να επισκεφτείς και το χειμώνα καθώς τα βουνά γύρω σου είναι ολόλευκα. Το συναίσθημα και εκεί το ίδιο, η χαρά των παιδιών μου έδινε ευτυχία. Με δυο λόγια, φέτος ήταν από τις πιο όμορφες διακοπές μου γιατί τα παιδιά μεγάλωσαν και πλέον γινόμαστε «συνταξιδιώτες» στις εξερευνήσεις βουνού και θάλασσας.

'' ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Να το πούμε απλά… Η γνωστή τηλεπαρουσιάστρια Μαρία Νικόλτσιου, κατάγεται απ’ τις Σέρρες και είναι νύφη στην Άρτα. Είναι η σύζυγος του καλού φίλου Μέμου Κολιάτσου.

 gnomiartas.gr

Σχόλια

  1. EINAI ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΑ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΟ ΕΥΒΟΙΑ !!ΓΙΑΤΙ ΖΩ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΚΙΕΓΩ!!!!!!!ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΑΙΡΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΤΖΟΥΜΕΡΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΟΥ !ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

Στυγνός εκληματίας ο χθεσινός ληστής στην Άρτα, σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Γιώργο Ντοκομέ