Ορκίστηκε ο Δημήτρης Τσιρώνης


«Η δια βίου μάθηση δεν αποτελεί πολυτέλεια αλλά ανάγκη»

Ο οικονομολόγος και πρώην βουλευτής στο Νομό Άρτας, Δημήτριος Τσιρώνης, ορκίστηκε και ανέλαβε τα καθήκοντά του ως γενικός γραμματέας Δια Βίου Μάθησης του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.



Αμέσως μετά την ορκωμοσία του ο κ. Τσιρώνης δήλωσε: «Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω τον πρωθυπουργό, τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και τον Υπουργό Παιδείας για την εμπιστοσύνη τους. Αυτό που μπορώ να δεσμευτώ από την πλευρά μου είναι ότι θα καταβάλλω τη μέγιστη προσπάθεια να ανταποκριθώ στις προσδοκίες τους και στα καθήκοντα που μου ανέθεσαν σε μια πολύ δύσκολη περίοδο για τη χώρα και τους πολίτες.

Η δια βίου μάθηση δεν αποτελεί πολυτέλεια αλλά ανάγκη! Ανάγκη για διαρκή εκπαίδευση και κατάρτιση των πολιτών, ανάγκη για την αγορά εργασίας και την ανάπτυξη, ανάγκη για τη συμβολή της να ξεπεραστεί η κρίση.

Αισθάνομαι το βάρος και την ευθύνη της αποστολής μου. Έχω συναίσθηση τι με περιμένει. Είμαι αισιόδοξος ότι μπορώ να αντεπεξέλθω και να αντέξω αυτή την ευθύνη».

 newsbeast.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης