Φωτεινή Πανούλα: Κουράστηκα να αποφασίζουν άλλοι για μένα χωρίς εμένα


Είναι παρήγορο αυτή την εποχή της απαξίωσης, μα συνάμα και πολύ ευχάριστο, να διαπιστώνεις ότι νέοι άνθρωποι σε πείσμα αυτών των καιρών, να έχουν την φιλοδοξία να προσφέρουν στον τόπο τον οποίο ζουν.

Έτσι, σίγουρα το μέλλον αυτού του τόπου είναι στα χέρια τους. Είναι σίγουρο ότι οι νέοι άνθρωποι μπορούν και πρέπει να κάνουν την διαφορά. Διαβάσαμε κάπου ότι "οι νέοι οφείλουν και μπορούν να αντισταθούν στην πτώση των αξιών, στο θάνατο της ελπίδας, στην παρακμή της πολιτικής... 


...Αυτό είναι πρώτιστο χρέος τους απέναντι στον εαυτό τους και στο μέλλον τούτου του τόπου. Οφείλουν να προτείνουν και να υλοποιούν τους τρόπους με τους οποίους το μέλλον αυτό μπορεί να γίνει καλύτερο".

Ένας τέτοιος νέος άνθρωπος είναι και Φωτεινή Πανούλα, η οποία μας έστειλε το παρακάτω κείμενο, με την ευκαιρία της συμμετοχής της στις Δημοτικές εκλογές για τον Δήμο Αρταίων με το ψηφοδέλτιο του Χρήστου Τσιρογιάννη. Αξίζει κανείς να το διαβάσει...   

ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ονομάζομαι Φωτεινή Πανούλα και είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος για τον Δήμο Αρταίων – Δημοτική Ενότητα Βλαχερνών, με τον συνδυασμό του Χρήστου Τσιρογιάννη και διεκδικώ την ψήφο των συμπολιτών μου στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου!

Γεννήθηκα το Φεβρουάριο του 1984, μεγάλωσα στο Γρίμποβο όπου και κατοικώ. Είμαι άγαμη και ανήκω σε μια αστική οικογένεια.

Το 2001 αποφοίτησα από το 2ο Ενιαίο Λύκειο Άρτας και συνέχισα τις σπουδές μου στη σχολή «Διεθνές Εμπόριο» Σ.Δ.Ο. παράρτημα Καστοριάς, Α.Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας, όπου και αποφοίτησα το 2008. Από το 2007 εργάζομαι σε μεγάλες επιχειρήσεις του Νομού μας, σε θέσεις επικοινωνίας, διεκπεραίωσης εργασιών και λογιστηρίου. Κάτοχος πτυχίου Αγγλικής γλώσσας και βασική εκπαίδευση της Γαλλικής. Κάτοχος πτυχίου Η/Υ, άριστη χρήση διαδικτύου και Μηχανογραφημένης Λογιστικής και Κοστολόγησης.

Ανέλαβα προπτυχιακές και πτυχιακές εργασίες βασιζόμενες στην Ελληνική Οικονομία τις εμπορικές σχέσεις της Ελλάδας με την Ε.Ε. και τις Εξαγωγικές δραστηριότητες σε Ευρωπαική και Διεθνή αγορά.

Είμαι νέα, ικανή και γεμάτη όρεξη για δουλεία. Με όνειρα και οράματα για την πόλη μας. Πάμε δυνατά να αγωνιστούμε με όνειρα κι όραμα γι αυτήν την πόλη. Να αλλάξουμε προς το καλύτερο τα ήδη υπάρχοντα και δημιουργήσουμε καινούρια. Η ομάδα μας θέλει τη στήριξή σας. Όλοι μαζί μπορούμε και εσείς που με γνωρίζετε προσωπικά ξέρετε ότι Μπορώ!!!

Η δυναμική, η αποφασιστικότητα αλλά και η ευελιξία που με διακρίνει είναι τα χαρακτηριστικά που με οδήγησαν στην σημερινή υποψηφιότητα! Περιμένω την στήριξή σας στο πρόσωπό μου αλλά και στην ομάδα μου. Δεν είχα, ούτε και έχω καμία σχέση με πολιτική, ή με κόμματα.

Κατεβαίνω για πρώτη φορά υποψήφια στις αυτοδιοικητικές εκλογές όχι για τη δόξα και το χρήμα, αλλά επειδή κουράστηκα να δέχομαι και να ανέχομαι παθητικά να αποφασίζουν οι άλλοι για εμένα, χωρίς εμένα.

Επέλεξα να ενταχθώ στην ομάδα του Χρήστου Τσιρογιάννη μιας και η ομάδα του αποτελείτε σε μεγάλο ποσοστό από νέους και ικανούς ανθρώπους και ηγείται από έναν νέο άφθαρτο πολιτικό έτοιμο να αναλάβει τα ηνία της πόλης μας..

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης