ΑΡΤΑ: Σάββατο η ημερίδα "Καρδιά και Νέοι"


Η Ιατρική Εταιρεία Άρτας σε συνεργασία με το Δήμο Αρταίων οργανώνει ανοιχτή εκδήλωση με θέμα «Καρδιά και Νέοι» στην αίθουσα «Σκουφάς» το Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012 και ώρα 19:00. Την εκδήλωση θα συντονίσει ο Πρόεδρος της Ιατρικής Εταιρείας Άρτας, Μαρέτης Σωτήριος, ειδικός παθολόγος, Διδάκτωρ Παν/μίου Αθηνών. 


Το θέμα της εκδήλωσης θα αναπτύξουν οι:

•Πανταζής Αντώνιος (Consultant Cardiologist The Heart hospital, UCLH, London, UK) «Κληρονομικότητα των καρδιακών παθήσεων»
•Τσοβόλας Κωνσταντίνος (Καρδιολόγος, PhD) «Αιφνίδιος θάνατος και νέοι»
•Κοίλιας Βασίλειος (Καρδιολόγος) «Προβληματισμοί των νέων με την καρδιά τους»


Σύντομα βιογραφικά των ομιλητών:

Πανταζής Αντώνιος
Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη και σπούδασα Ιατρική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ειδικεύτηκα στην Καρδιολογία στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Αθηνών. 


Με υποτροφία του Ελληνικού Ιδρύματος Καρδιολογίας μετεκπαιδεύτηκα στο Heart Hospital του University College London Hospital στο οποίο κατόπιν παρέμεινα μόνιμα με τη θέση του Consultant Cardiologist  στο Κέντρο Κληρονομικών Καρδιακών Παθήσεων, το οποίο είναι το μεγαλύτερο στη Βρετανία και ένα από τα μεγαλύτερα στον κόσμο.

Πέρα από την κλινική εργασία, έχω ερευνητική και διδακτική δραστηριότητα σε Βρετανικό και διεθνές επίπεδο. Είμαι μέλος της Ευρωπαικής Ομάδας Εργασίας για τις παθήσεις του Μυοκαρδίου και του Περικαρδίου. 


Στην Ελλάδα είμαι μέλος της αντίστοιχης ομάδας Εργασίας της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας και στη Θεσσαλονίκη συνεργάζομαι με την Πανεπιστημιακή Καρδιολογική Κλινική του ΑΧΕΠΑ ως σύμβουλος στον τομέα των Μυοκαρδιοπαθειών.

Τσοβόλας Κωνσταντίνος
Γεννήθηκα στην Άρτα στις 19/8/1972 και αποφοίτησα από το 32ο Λύκειο Αθηνών το 1990. Εισήχθηκα το 1992 με πανελλήνιες εξετάσεις στην Ιατρική Σχολή του Ηρακλείου Κρήτης και αποφοίτησα από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.


Ειδικεύτηκα στην Καρδιολογία στο 417 ΝΙΜΤΣ. Μετεκπαιδεύτηκα στο Κέντρο Κληρονομικών Καρδιακών Παθήσεων του Heart Hospital του University College London Hospital (UCLH) με υποτροφία του Ελληνικού Ιδρύματος Καρδιολογίας.


Είμαι διδάκτορας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και μέλος της Ευρωπαικής Ομάδας Εργασίας για τις παθήσεις του Μυοκαρδίου και του Περικαρδίου καθώς και της αντίστοιχης ομάδας Εργασίας της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας.


Από το 2010 έχω ιδιωτικό ιατρείο στην Αθήνα, είμαι υπεύθυνος καρδιολόγος στην Γενική Κλινική «Γαληνός» και συνεργάζομαι ως καρδιολόγος με την ιδιωτική Μαιευτική και Γυναικολογική κλινική «ΡΕΑ».
Eίμαι παντρεμένος και έχω δύο παιδιά.


Κοίλιας Βασίλειος
Γεννήθηκα στην Άρτα στις 2/8/1962,όπου και τελείωσα το Λύκειο το 1980 με Άριστα 19 και 10/11.  

Εισήχθηκα την ίδια χρονιά (1980) με Πανελλήνιες εξετάσεις στην Ιατρική Σχολή Αθηνών,από την οποία και  αποφοίτησα. 

Έλαβα την ειδικότητα του Καρδιολόγου στο Γενικό Περιφερειακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων, στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων και στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Αθηνών. Είμαι εξειδικευμένος στις αναίμακτες τεχνικές (υπερηχο,δοκιμασία κόπωσης) με σχετική άδεια από το Κ.Ε.Σ.Υ.
  Εκλέχθηκα και θήτευσα στην επιστημονική επιτροπή του Γ.Ν.Ν.Ιωαννίνων και στο Δ.Σ. της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Ηπείρου.
  

 Έχω εκλεγεί και διατελέσει στο Δ.Σ. του Ιατρικού Συλλόγου Άρτας,αντιπρόσωπος των Ιατρών της Άρτας στον Πανελλήνιο Ιατρικό σύλλογο και πρόεδρος της Ιατρικής Εταιρείας Άρτας.
  Ασχολούμε με την συγγραφή λογοτεχνικών έργων, έχοντας εκδόσει το πρώτο βιβλίο με τίτλο: <γκρίζο απομεσήμερο>
Είμαι παντρεμένος και έχω δύο παιδιά.

  Από το 1996 έχω ιδιωτικό Ιατρείο ως καρδιολόγος στην Άρτα



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης