Μόλις το 24% από την Ιόνια Οδό έχει κατασκευαστεί...

Η Ιόνια Οδός και ο Ε65 παρουσιάστηκαν πριν από τρία χρόνια ως ένα μεγάλο βήμα ανάπτυξης για τη δυτική και την κεντρική Ελλάδα, αφού θα αντικαθιστούσαν πεπαλαιωμένα και επικίνδυνα οδικά δίκτυα σε μεγάλες περιοχές της Στερεάς Ελλάδας, της Ηπείρου και της Θεσσαλίας. 

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας ¨Καθημερινή», οι συμβάσεις με τις οποίες παραχωρήθηκε η κατασκευή και διαχείρισή τους σε ιδιώτες, ψηφίστηκαν από Ν. Δ. και ΠΑΣΟΚ, έγιναν νόμοι του κράτους, και μετά… «χάθηκαν». Οι δύο οδικοί άξονες αντιμετωπίζουν λίγο ή πολύ τα ίδια προβλήματα. 

Τις απαλλοτριώσεις, που αν και θα έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί ένα χρόνο μετά την υπογραφή της σύμβασης εξακολουθούν τρία χρόνια αργότερα να καθυστερούν. Και τις αρχαιολογικές ανασκαφές και τις προσφυγές που «παγώνουν» ανά σημεία τα έργα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Στην Ιόνια Οδό, τρία χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης, έχει κατασκευαστεί μόλις το 24% του έργου, ενώ έχει απαλλοτριωθεί το 42% των απαραίτητων εκτάσεων. Στον Ε65 έχει παραδοθεί στον κατασκευαστή το 81% των απαραίτητων εκτάσεων για την κατασκευή του νέου άξονα, αλλά έχει κατασκευαστεί μόλις το 13% του έργου. 

Πηγή: Δημοτική Ραδιοφωνία Πρέβεζας


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης